شبیه بـــاد

و باز آرامشی در ، ...

                               واژه هــــــــــا ...

.

.

.

                  ... شبیه بــاد ...

.

.

.

شبیه باد

درست شبیه باد می دوی ...

پنبه هایم را  رشته کرده ای ... !

آن وقت چگونه می خواهی ،

هنوز دوستت داشته باشم ؟ ...

می خواهم " بی تو بودن " را ، ...

       ... " تمـــرین " کنم ...

.

.

.

به قلم : ... aramesh ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت21:20---24 تير 1392
سلام ممنونم که گفتی واقعانمی دونستم بازم سربزن ممنون وبت قشنگه چقدرآرامش!!

atefeh
ساعت19:05---24 تير 1392
کسی بیخود میکنه شک داشته باشه
دوستم...
میشه یکم از خودت بگی؟!


sara
ساعت11:08---24 تير 1392
سلام عزیزم من خواستم تبادل لینک انجام بدم ولی این عنوان وبلاگت رو نمیدونم چیه هر چی میزنم قبول نمیکنه اگه دوست داری برام تو وبلاگ عنوان وبلاگتو بنویس

setayesh
ساعت1:30---24 تير 1392
salam webet naze golam

atefeh
ساعت18:51---23 تير 1392
من که گفتم اون حرفا نصیحت نبود! دوستانه گفتم.



چه خوب! باعث افتخارمه که یه دوست هنرمند داشته باشم!

معلومه که بهت سر میزنم چرا که نه؟!

من دوست خوبی ام. کم کم بهت ثابت میشه
پاسخ: مگه کسی شک داره ؟ :))


نويد
ساعت17:50---23 تير 1392
اره جداي جدا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان